***حتما بخونین***
بانك دانلود موبايل

با سلام

من قصد داشتم وبلاگم فقط نرم افزار و بازی موبایل باشه، اما فکر کردم که تو وبلاگم خبرهای داغ از دنیای سینما و ورزش و ... باشه و همچنین عکس و کتاب و خیلی مطالب دیگه رو دارم بهش اضافه میکنم. طی چند روز آینده هم مطالب رو دسته بندی میکنم، از شما هم خواهش میکنم که تو بهتر شدن وبلاگ با من همکاری کنین.

با تشکر A.P



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 226532
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1